Donnerstag, 10. Mai 2007

Gust de acasa

Daca esti departe de tara unde ti-ai nascut si daca ai stat destul de mult in acelasi loc intr-o alta tara, locul asta devine acasa pentru tine. Amintesc vremurile cand m-am dus destul de des in tara mea natala si fiecare data cand am fost acolo nu mai am vrut sa ma intorc aici. Dar a fost la fel cand m-am pregatit aici ca sa plec acolo. Nu stiu, n-am vrut sa schimb locurile cumva.
Acum m-am mutat de un loc la altu la tara mea adoptiva. Si ce sa-ntamplat? Observ acum ca acasa nu mai este acolo in tara mea natale ci orasul unde am stat cateva ani aici in tara.
Am simtit ceva de mai mult timp.
Ieri am primit dovada ca am dreptate.
Dupa o intalnire destul de complexa si transpiratoare (daca exista expresia, dar stiti despre ce vorbesc!) - a fost si cald, foarte cald - am ajuns in mahalaua mea si m-am dus la un chiosc. Am cumparat un ziar si o inghetata. Initial am vrut sa mananc inghetata acasa si am refuzat sa-m iau si o lingurita. Dar a fost frumos afara si oricum am stat zile in sir in apartamentul meu si am gasit o banca viz-a-viz de chiosc. M-am intors si am cerut lingurita asta de plastic.
Am traversat frumos strada si m-am asezat cu inghetata in mana. A fost ceva cu caise si vanille, foarte gustos. Si, mancand inghetata si savurind viata de asezator pe banca m-am uitat la inghetata si la lingurita in mana.
Si iata, mi-sa crescut un dor de acasa ingrozitor. Ma bucur ca sa apropie weekend-ul si tot ceea ce inseamna!

Keine Kommentare: