Donnerstag, 31. Mai 2007

Gashka mea (creste)

Saptamana trecuta am devenit nostalgic. M-am gandit la ani de liceu si la profesorul meu de germana.
Motivul a fost urmatorul: Am stat de vorba la telefon cu cineva important de la minister. Ascultand - pentru ca asta faci cand vorbesti cu cineva important de la minister, chiar daca ai sunat tu -
am observat ca la mine in sufrageria pe podea sa afla un animal urias pe spate si misca picioare. Am luat o sticla goala de plastic si l-am dat cateva lovituri tare peste cap. Antenele au mai tremurat putin si pana la urma nu mai era nimic decat o posirca galbena cu antene.
Am facut chiar zgomot cu sticla asta pe podeaua mea de parchet dar omul important de la minister nu a observat nimic.

Dupa telefonat mi-sa facut rau de tot. Picioarele mele au tremurat si parul meu pe spate si pe brate a fost ridicat. In acelasi timp m-am gandit: "Kafka!"
Poate ca a putut si sa vorbeasca.

Cateva zile dupa evenimentul asta am ajuns seara acasa si afara la intrarea in bloc am vazut sute de monstrii ca musafirul meu. M-am urcat si am inchis repede toate geamurile. Poate ca vin si urcand pe fatada la mine in apartamentul pe etajul cinci. Cine stie?

Aseara am ajuns iarasi mai tarziu acasa si un tovaras mai dezvoltat a ramas pe scara. Nu a fost deranjat de lumina rosie de la aparat de foto, si blitul chiar l-a placut. Antenele mi-a dat seama.
Sper numai ca nu a inteles sedinta noastra mica de pozat ca o invitatia la un ceai.

Si un lucru este clar: Habar nu are deloc despre epilarea moderna, Gregor Samsa asta!

Keine Kommentare: